Marketing Automation
User Tracking

Παρακολουθήστε την δραστηριότητα και τα actions των επισκεπτών του website σας, ώστε να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα τους για να δημιουργείτε αποτελεσματικές καμπάνιες βασισμένες σε δεδομένα.
Φόρμες Εγγραφής
White label Omnichannel messaging platform with custom design

Αποκτήστε την Πλήρη Εικόνα

Δείτε με απόλυτη ακρίβεια όλες τις ενέργειες και τη συμπεριφορά των χρηστών, από την πρώτη στιγμή της αλληλεπίδρασης τους με το website ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μάθετε πώς αντιδρούν στις καμπάνιες σας και ανακαλύψτε τι πραγματικά τους ενδιαφέρει.
Page Views

Page Views

Δείτε αναλυτικά ποιες σελίδες του site σας επισκέπτονται οι χρήστες καθώς και την ακριβή ώρα των επισκέψεων.
Χρόνος Παραμονής

Χρόνος Παραμονής

Μάθετε πόσο χρόνο ξοδεύουν σε κάθε σελίδα οι επισκέπτες και καταλάβετε ποια σημεία του site θέλουν βελτίωση.
Referrer URL

Referrer URL

Ανακαλύψτε από ποιο URL έφτασε ο χρήστης στη σελίδα σας.
Συσκευή & Σύστημα

Συσκευή & Σύστημα

Δείτε τι συσκευή και ποιο λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιεί ο κάθε επισκέπτης του site σας.
Email Clicks

Email Clicks

Καταλάβετε την αποτελεσματικότητα των email καμπανιών βλέποντας ποιοι παραλήπτες παρέλαβαν το email, ποιοι το άνοιξαν και ποιοι κλίκαραν το link.
Παραγγελίες

Παραγγελίες

Δείτε σε μια οθόνη συγκεντρωτικά όλες τις παραγγελίες των χρηστών καθώς και αναλυτικές λεπτομέρειες για κάθε παραγγελία.
Λήψεις Assets

Λήψεις Assets

Μάθετε ποιοι χρήστες κατεβάζουν τα αρχεία σας και δημιουργήστε κατάλληλες καμπάνιες βασισμένες στα ενδιαφέροντά τους.
Focus Item Clicks

Focus Item Clicks

Δείτε ποιοι χρήστες έκανα click στα focus items που έχετε δημιουργήσει και προωθήστε τους αντίστοιχο περιεχόμενο.

Πρόσθετες Επιλογές Tracking

Φόρμες για κάθε περίπτωση

UTM Tags

Μπορείτε να αξιοποιήσετε τα πολύ δημοφιλή και χρήσιμα UTM tags στις φόρμες εγγραφής ώστε να είστε σε θέση να βλέπετε αναλυτικά από ποιο κανάλι, ποια καμπάνια και ποια διαφήμιση συγκεκριμένα έφτασε στο site σας ο εκάστοτε επισκέπτης.

Υποστηριζόμενα UTM Tags:
  • utm_medium
  • utm_source
  • utm_campaign
  • utm_content
  • utm_term

Γιατι το User Tracking είναι Απαραίτητο

Αντιλαμβάνεστε σε βάθος τις προτιμήσεις του κοινού και άρα μπορείτε να προωθείτε το κατάλληλο περιεχόμενο για να τους παρακινείτε προς αγορά
Εντοπίζετε ποια σημεία του site σας αποδίδουν καλά και ποια όχι ώστε να προβαίνετε σε αποτελεσματικές διορθώσεις και να αυξάνετε τα conversions
Τμηματοποιείτε αποτελεσματικά τους χρήστες με βάση προηγμένα κριτήρια ώστε να σχεδιάζετε απόλυτα στοχευμένες καμπάνιες που δημιουργούν αυξημένο ROI

Απογειώστε τις πωλήσεις σας!

Μιλήστε με έναν ειδικό της Yuboto και αυξήστε τις πωλήσεις σας κατακόρυφα.