Lead
Scoring
Βαθμολογήστε τους χρήστες σας για να βρείτε εκείνα τα leads που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες άμεσα. Βρείτε τους ενδιαφερόμενους χρήστες μετρώντας το engagement τους με το website, τα emails, τα SMS/Viber μηνύματά σας.
Εστιάστε στα σημαντικά prospects
Εξοικονομήστε χρόνο από την ενασχόληση με leads που δεν έχουν προοπτική και εστιάστε σε αυτά που είναι good fits για την επιχείρησή σας.
Βαθμολογήστε με βάση τα interactions
Δείτε πως τα leads ανταποκρίνονται στις marketing ενέργειές σας, δηλαδή σε email, Viber και SMS καμπάνιες και προσθέστε ανάλογα scores. Βαθμολογήστε διαφορετικά τα opens, τα clicks, κάποιο download, τη συμπλήρωση μιας φόρμας και κάντε follow up την κατάλληλη στιγμή.
Αξιοποιήστε τις πληροφορίες που αποκτάτε
Βαθμολογήστε τα leads με βάση τις πληροφορίες που σας παρέχουν κατά την εγγραφή τους. Για παράδειγμα αν στοχεύετε eshops, δώστε συγκεκριμένο score σε όσα leads συμπληρώνουν ως εταιρεία eshop. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε εύκολα να φιλτράρετε και να τμηματοποιήσετε τα leads που σας ενδιαφέρουν.
Απογειώστε τις πωλήσεις σας!
Μιλήστε με έναν ειδικό της Yuboto και αυξήστε τις πωλήσεις σας κατακόρυφα.